Tussenlanding in Singapore

11 november 2008 - Singapore, Singapore

We hebben een lange zit achter de rug, 12 uur...... en zijn dan nu aangekomen in Singapore. Even een tussenstop van 2 uur en dan nog 3 uurtjes doorvliegen naar Chiang Mai. Ben al helemaal gaar en wat is tijd toch apart. Voor mij is het 23.30, maar hier worden de mensen langzaam aan wakker, want het is al half zeven de volgende dag.
Slapen in een vliegtuig lukt toch niet, dus genoten van de film Sex in the City. De stewardessen oh zo charmant met hun mooie uniformen en als ontbijt: ja ja, chicken noodles....... En nu even snel achter het gratis internet op het oh zo relaxte vliegveld hier met Orchideeen tuinen en nog veel meer wat ik nu niet ga ontdekken (wie weet op de terugweg, maar dat duurt nog).
Ik zit nog in de westerse stemming en had even het gevoel op Schiphol te landen, maar over een paar uur als ik echt naar buiten mag ;-) zal dat snel veranderen. Ik ben benieuwd!!!

1. Petra:
    12 november 2008
    Hoi Astrid,
    Wat leuk dat ik nu al een bericht zie. Voor mijn gevoel ben je nog maar net vertrokken (is natuurlijk ook zo). Ik hoop dat je nog veel internetcafe's tegen gaat komen zodat je ons op de hoogte kan houden van jouw reis. Groetjes en geniet van alles.
    Gr. Petra
  2. Jos coppens:
    12 november 2008
    leuk dat het zo goed gaat, geniet ervan en we blijven je volgen.
    Liefs Jos